№1-2012
Анализ системы обслуживания оптовых покупателей
Смирнова Анна Владимировна соискатель кафедры коммерции и технологии торговли Российского университета кооперации smirnova_a.v@mail.ru
Аннотация
В статье представлены элементы анализа системы обслуживания оптовых покупателей. Рассмотрены такие аспекты как роль управления качеством обслуживания оптовых покупателей; расчет значимости отдельных характеристик обслуживания для оптовых покупателей; оценка качества обслуживания в разрезе выбранных характеристик; расчет приоритетов характеристик обслуживания в плане проведения реинжиниринга бизнес процессов. Ключевые слова: обслуживание оптовых покупателей; характеристики качества обслуживания; уровень качества обслуживания; система обслуживания; приоритетные характеристики обслуживания.
Analysis of system servicing wholesale customers
Smirnova Anna V. competitor of department of commerce & technology of trade Russian university of cooperation
Annotation
The paper presents analysis system service wholesale customers. We consider the following aspects: the role of quality of service wholesale customers, the calculation of the significance of individual characteristics of the service to wholesalers, evaluation of service quality in the context of the selected features, the calculation of characteristics of service priorities in terms of re-engineering of business processes. Keywords: servicing wholesale customers; characteristics of service quality; the level of service quality; system of service; priority of service characteristics.
Полнотекстовая версия статьи
|