№1-2013
Сёмик Оксана Сергеевна аспирант Финансового университета при Правительстве Российской Федерации oks2609@gmail.com
Влияние специфики деятельности посреднических организаций в сфере рекламных услуг на бухгалтерский учет
В статье изложены основные теоретические аспекты рекламного процесса в современных условиях. Особое внимание уделено влиянию деятельности рекламных агентств, как основных посредников в сфере рекламных услуг, на организацию бухгалтерского учета. Ключевые слова: реклама; рекламный процесс; посредничество; рекламные агентства; агент; принципал; агентский договор; бухгалтерский учет
Semik Oxana S. graduate student of Financial university under the government of the Russian Federation
The influence of the specific activity of intermediary organizations in the sphere of advertising services on accounting
The author considers the main theoretical aspects of the advertising process in modern conditions. He devotes particular attention to infl uence activity advertising agencies - key mediators in advertising services on the organization of accounting. Keywords: advertising; advertising process; mediation; advertising agencies; agent; principal; agent contract; accounting.
Полнотекстовая версия статьи
|