№3-2011
Брендинг в фэшн-индустрии
Алексунин Владимир Алексеевич профессор кафедры маркетинга и рекламы Российского государственного торгово-экономического университета кандидат экономических наук, профессор alexunin@mail.ru
Аннотация
В статье рассматриваются вопросы по развитию в России фэшн-индустрии, деятельность по созданию и продвижению брендов в сфере моды. Оценены затраты на разработку нового бренда сети магазинов модной женской одежды. Ключевые слова: бренд; брендинг; мода; фэшн-индустрия; фирменный стиль.
Branding in the fashion industry
Aleksunin Vladimir A. professor of the department of marketing and advertising Russian state university of trade and economics candidate of economic science, professor
Annotation
In this article the author discusses the development of Russian in the fashion industry, the activities on the creation and promotion of brands in fashion. The author also gives an estimate the costs of developing a new brand chain store of fashionable women's clothing. Keywords: brand; branding; fashion; fashion industry; corporate identity.
Полнотекстовая версия статьи
|