№4-2010
Особенности и информационно-технологические возможности Интернета в маркетинге
Дубков Алексей Игоревич аспирант Всероссийского заочного финансово-экономического института maybeyourboy@bk.ru
Аннотация
Автором статьи рассмотрены особенности интернет-маркетинга для малых и средних компаний, как инструмента маркетинга. Отмечена роль интернет-рекламы в продвижении товаров и услуг, а также дан анализ основных инструментов продвижения товаров и услуг в Интернет. Ключевые слова: интернет; интернет-технологии; информационный маркетинг; интернет-реклама; онлайновые продажи.
Features and information technology capabilities of the Internet in marketing
Dubkov Alexey I. graduate student of All-Russian distance institute of finance and economics
Annotation
The author of the article considers the features of Internet marketing for small and medium-sized companies as a marketing tool. The role of online advertising to promote products and services, as well as an analysis of the main tools for promoting goods and services on the Internet. Keywords: Internet; Internet technology; informative marketing; online advertising; online sales.
Полнотекстовая версия статьи
|